måndag 26 september 2011

Fyfan säger jag.

Jag vet inte om tv3 hatar Beggie eller om Beggie kanske har hotat någon i tv-teamet i stil med: 
"jag ska slänga ihjäl dig"
Jag har nyss kastat bort en timme av min dyrbara tid! 
Det är ju för Beglos the beglos jag kollar på det här.
Men vart var den söta lilla mannen egentligen?

Var beggie så jävla kass? Var han så jävla grym så de andra inte har en ärlig chans? Jag befinner mig på branten av desperation.
Min beggie-kvot har inte blivit uppfylld idag. Jag måste ringa Bruno inatt och höra hans vackra stämma. Jag klarar inte det här annars...

Jag var 100 % säker på att en bild på Beggie skulle komma upp när det var Mys tur i början och hon visade sin söta son, sin söta hund och (trodde jag) sin söta framtida man... fan heller

Hoppets låga tändes på nytt när ett kärleksbrev kom på tal. Jag råkar känna till att Beggie har en stor passion här i livet, nämligen kärleksbrev.
Meeeeeeeeen fan heller.

Det var visst "Oscar, 21". Tankarna förs till den första stjärnan som åkte ut (Hette inte han också Oscar, 21 förövrigt??). De borde bilda klubb. Bokklubb.

På'an börjar prata om "den glade Rickard" och man förstår ju direkt att det här inte heller är Beggies time to shine. Jag kastar mitt snus i väggen av ilska och förtvivlan.
Halvtid - En halvtimme har gått. Inget Begg. Inget Gegg. Jag vrålar och hytter med min näve.

Tårarna faller längs min kind och landar i en pöl som växer sig allt större på mitt golv. Jag märker hur min läpp darrar. Min måndag är förstörd.

Jag tror dock att detta är ett medvetet drag av tv3 att inte ge han tid alls i etern. En mindre big bang kommer inträffa nästa måndag 20.00, mark my words. Beggie kommer gå loss. Jag vet att jag sa det förr förra gången jag bloggade också och visst fan blev det så
Likt Rainman ser jag ett mönster. Linjer, ekvationer, matematiska problem uppenbarar sig framför mig och jag garanterar - det är uträknat, att Beggie kommer äga nästa program. Jag sätter en ägodel från Beggie på det.

Vilken idé förresten. Jag ska sno något från Beggie och lotta ut här tror jag. Undrar vad som är mest eftertraktat. En kalsong? Lite skägg? En kyss? Ett speciellt bär? You tell me...


Dags för VECKANS BETYG!:
Charm: N/A
Klädval: 5. Kommer fan inte ihåg vad han hade på sig men man kan alltid räkna med begg's stil
Situationshantering: N/A
Språkbruk: N/A
Klichéer: N/A

Total Don Juan-faktor: 5,0
Fan, högsta betyget någonsin. Du kanske ska fortsätta på den här stigen B?
Håll käften och se bra ut. Det gör du bra.

Nästa vecka kör vi. Eller aa.. du.

Tjarå Bloggen

/Sgt Gregebo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar