måndag 24 oktober 2011

Vart börjar jag??

I "trailern" till programmet så säger den fnissiga speakern (fan va trött jag börjar bli på henne förresten) att hembesök står på agendan. Jag känner en strimma lycka från mina tår till min hjässa. Tänk om beggie ikväll får fjässa?

Första delen med My innehåller inget geggigt beggiet. Hannah och Martin - jag hatar det här programmet när det inte är Beggie som förgyller min tv-ruta. Dessvärre så känns det som att jag alltid får den stora äran att gästblogga när Beggster inte visas så frekvent. Har min kumpan och medbrottsling Hagos räknat ut detta och sett samma mönster som mig? Bytt och trixat med sitt schema så han ska slippa se skiten och enbart den bra skiten? Nåväl, klubba en säl.

Viktor, 21 pratar om att My var borta länge med Snygg-Rickard. JA DET VAR HON OCH GISSA VAD DE GJORDE!?!?! dem mös. Jävlar vad de mös. Har fortfarande ståpäls från förra veckans avsnitt.

Beggie säger nått om att nån eller nått ska skickas hem, lyssna inte så noga för jag pyssla med lite annat men det låter ändå inte riktigt som den Beglos jag känner. Han hade skickat vem han velat med en rak roadhouse till andra sidan sockengränsen själv. Ett redigt rallarslagsmål. Beggie har en masters i det har jag hört.

Mannen, myten, legenden konstaterar att My kommer häpna när han verkligen visar vem han är. Dagens sanning! Vem häpnar inte när de upptäcker att de mött Messias, vår frälsare, vår räddning, vår ensamma pappa.

My förärar Viktor, 21 med ett hembesök och tro på fan att de kysser varandra?! Mitt arma hjärta i min späda gosskropp krossas lite... Det här är inte rätt. Man ska inte ränna runt och pussa massa olika män My. Man ska hålla sig till en och förslagsvis håller du dig till den bästa. Alltså inte mig utan Beggie Kläggy. Fan.

Programmet tar en tvärnit och baktänder när det visar sig att My sover hos Viktor Slicktor. Jag gillar inte det här. Undrar om de lekte gömma hallon under snön? Räknar med att vår snygging kompenserar det här nästa vecka för det var tungt att bevittna och det är fortfarande tungt att smälta. Platina smälter lättare.

Trösten är ju att det går sådär för han den rödhårige men det var ju inte helt oväntat. Kunde ju en grankotte räkna ut.

Jag ser verkligen fram emot ett besök nästa vecka av flertalet anledningar. Nästa avsnitt kommer bli späckat och frågan är om man ska dra in vhs'en och banda epitetet. Det kommer bli stort.
 Det kommer bli magnifikt. Det kommer att förändra liv, precis som hiv.

Charm: 3 Ja det var väl rätt charmig att säga att han ska få My att häpna... Men så mycket mer än så var ju inte med ens..
Klädval: 3  Vit t-shirt. Ja. Dett var det.
Situationshantering: 4 Beglos hamna inte direkt i någon situation. Å andra sidan var han ju knappt med så.... Ja... Får väl bli en fyra. Typ.
Språkbruk: 5 Det han sa var helt enligt mallen. Bra jobbat. Inga tabbar här inte. 
Klichéer: 2 Det var rätt klyschigt det där med att My ska häpna... Men i och för sig så är det ju sant!


Total Don Juan-faktor: 3,4 Det är svårt och orättvist när han knappt får någon tv-tid men han kommer igen. Nästa vecka!!


Vi ses, och hörs. 
// Gregos





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar